1. Lenktynių formatas

1.1. Treniruotės: visoms grupėms suteikiama mažiausiai po vieną treniruotę varžybų dieną.

1.2. Brifingas: vyksta vėliausiai prieš pirmąją kvalifikaciją. Visi svarbūs dalykai susiję su lenktynių procedūromis, maršalavimu, technine inspekcija ir t.t. aptariami brifingo metu. Brifingas vyksta lietuviškai. Jei renginyje dalyvauja svečiai iš užsienio, papildomai - anglų kalba. Brifinge privalo dalyvauti visi varžybų dalyviai.

1.3. Kvalifikacijos: vyksta 3 kvalifikacijos turai, su EFRA pertraukiamu startu. Kvalifikacinės grupės sudaromos iš maks. 6 vairuotojų suskirstytų pagal čempionato įskaitoje užimamą poziciją, jei įmanoma - vienodais kiekiais kiekvienoje grupėje. Vairuotojai prieš kvalifikacijas ant savo modelio privalo užsiklijuoti savo startinį pirmos kvalifikacijos numerį. Tas pats numeris naudojamas ir sekančiose dviejose kvalifikacijose. Pirmame ture vairuotojai startuoja tvarka pagal čempionato įskaitoje užimamą poziciją, vėlesniuose turuose vairuotojai startuoja pagal prieš tai kvalifikacijoje pasiektus rezultatus.

Garsiniai įspėjimai duodami anglų kalba, įspejant apie "2 minutes, 1 minute, 30 seconds" ir "10 seconds" prieš kiekvieno važiavimo pradžią. Kiekvienas vairuotojas startuoja, išgirdęs savo modelio numerį, arba teisėjui davus startą vėliavėle. Dalyviai nespėję startuoti savo laiku privalo startuoti praleidę visus likusius dalyvius.

BTD (Best Time of Day) metodas naudojamas kvalifikavimui, t.y. svarbiausiu laikomas geriausias rezultatas (ratai ir įveikimo laikas) pasiektas vieno geriausio kvalifikacijos važiavimo metu. Lygiųjų atveju, skaičiuojamas antras pagal gerumą rezultatas.

1.4. Finalai: finalinės grupės sudaromos iš 6 dalyvių (arba likučio, paskutiniam finalui). Startas vyksta F1 gardele, minimum 2 metrų atstumu tarp automodelių. Geriausiai kvalifikavęsis vairuotojas gali pasirinkti starto pusę (kairę arba dešinę) prieš pirmą finalą, kurią naudos ir likusiuose finalų startuose. Garsiniai įspėjimai angliškai "2 minutes, 1 minute" ir "30 seconds" pranešami prieš kiekvieną finalą. Mašinos nepristatytos į starto gardelę 30 sekundžių iki starto, privalo startuoti iš paskutinės vietos gardelėje. Garsiniai signalai (pyptelėjimai) duodami likus 10,9,8,7,6,5,4 sekundėms ir startas duodamas ilgu garsiniu signalu.

A-finalai vyksta 3 kartus, 2 iš jų skaičiuojami pagal EFRA taškų schemą. Žemesni finalai vyksta 2 kartus, abu rezultatai skaičiuojami pozicijai nustatyti. Lygiųjų atveju, vairuotojas, vieną kartą užėmęs aukštesnę poziciją, nugalės lygiąsias (pvz.: 1+3 yra geriau nei 2+2). Jei taip skaičiuojant pasiekiamas lygiųjų rezultatas, skaičiuojami ratai ir laikas geriausiame įskaitiniame rezultate ir vairuotojas su geriausiu rezultatu + laiku nugalės. Jei ir tokiu atveju lygiosios - skaičiuojama ratų ir laikų suma abiejų įskaitinių važiavimų metu - vairuotojas su geriausiu rezultatu + laiku nugalės.

1.5. Maršalavimo formatas: lenktynėms maršalauja prieš tai važiavusi grupė (pirmam važiavimui - paskutinė grupė). Jei tvarka kitokia - apie ją galutinai pranešama varžybų dieną brifingo metu. Maršalauti privalo visi varžybų dalyviai. Maršalaujantis dalyvis privalo pasirinkti maršalavimo vietą savo nuožiūra jei maršalavimo vietos nėra organizatoriaus pažymėtos. Maršalaujant dalyviui draužiama piktnaudžiauti savo pozicija taip suteikiant pranašumą kitiems varžybų dalyviams.

1.6. Prizų teikimo ceremonija vyksta po 15 minučių po rezultatų paskelbimo, jei nėra pateiktų protestų.

1.7. Techninė inspekcija: Kiekvienas dalyvis po kiekvieno kvalifikacinio ir finalinio važiavimo nedelsiant privalo pateikti savo modelį techninei inspekcijai. Modelio nepateikimas techninei inspekcijai yra baudžiamas diskvalifikacija iš atitinkamos kvalifikacijos, arba jiems skiriama paskutinė atitinkamo finalo vieta.

2. Laiko matavimas

Laiko matavimui naudojama AMBrc3 sistema.

Organizatorius pateikia ribotą transponderių kiekį nuomai (pagal registracijos duomenis).

Transponderio funkcionalumas yra dalyvio atsakomybė - įrangai neskaičiuojant ratų dėl dalyvio kaltės protestai nepriimami.

3. Mokesčiai

Kids Open10 EUR
Standard20 EUR
TC Hobby20 EUR
TC Pro Stock20 EUR
GT Hobby20 EUR
1:1220 EUR
Buggy Hobby20 EUR
Buggy Sport20 EUR
Short Course20 EUR

Jaunimui iki 16 m. - 15 EUR

Dalyvaujant keliose klasėse taikoma 10 EUR nuolaida už kiekvieną papildomą klasę.

Transponderio nuomos kaina 5 EUR.

Iš anksto neužsiregistravusiems startinis mokestis padidėja 5 EUR.

4. Baudos

Baudos skiriamos už:

4.1. Falšstartus (+10 sekundžių laiko bauda, jei modelis sujuda tarp “10 seconds” ir starto signalų; -1 ratas, jei modelis pajuda daugiau nei 1 metrą nuo starto žymos).

4.2. Neatitinkantys techninių reikalavimų modeliai diskvalifikuojami iš atitinkamos kvalifikacijos, arba jiems skiriama paskutinė atitinkamo finalo vieta.

4.3. Dalyvis neužėmęs maršalavimo posto iki pirmai mašinai paliekant starto liniją kvalifikacijų metu, netenka geriausio kvalifikacijos rezultato; finalų metu – oficialus įspėjimas. Kartojantis elgesiui taikoma diskvalifikacija iš viso renginio.

4.4. Posukių kirtimas, susidūrimai su kitais modeliais, važiavimas prieš eismą, ratu lenkiančių nepraleidimas baudžiami įspėjimais arba "stop and go" baudomis.

4.5. Tyčinis komandinės taktikos naudojimas, varžybų rezultatų įtakojimas, varžovų pristabdymas kitų varžovų naudai ir bet koks panašus elgesys baudžiamas diskvalifikacija iš viso renginio.

4.6. Besiginčijantis su teisėjais, technine komisija ar renginio organizatoriais, bei už nesportinį elgesį dalyvis diskvalifikuojamas iš renginio. Jis privalo tuojau pat palikti dalyviams skirtą zoną.

4.7. Visi LiPo akumuliatoriai turėtų būti kraunami išėmus iš automodelio ir įdėjus į specialų priešgaisrinį maišelį ("LiPo sack").

5. Protestai

Protestai turi būti pateikti raštiškai per 15 minučių po rezultatų paskelbimo. Protestas turi būti pateikiamas su užstatu (20 EUR). Patenkinus protestą, užstatas grąžinamas.

6. Etapų taškų skaičiavimas

Kiekvienoje klasėje taškai skaičiuojami atskirai.

Taškų skaičius priklauso nuo etapo metu galutiniame rezultate užimtos vietos:

VietaTaškai
140
236
332
428
524
622
720
818
916
1014
1112
1210
139
148
157
166
175
184
193
202

On-road modelių klasėms

  • Čempionatą sudaro 7 etapai.
  • Taškai sumuojami atmetus du blogiausius arba nedalyvautus etapų rezultatus.
  • Paskutinis varžybų etapas yra įskaitinis.

Off-road modelių klasėms

  • Čempionatą sudaro 5 etapai.
  • Taškai sumuojami  atmetus vieną blogiausią arba nedalyvautą etapo rezultatą.
  • Paskutinis varžybų etapas yra įskaitinis.

Nugalėtojų nustatymas

Laimi daugiausiai taškų surinkęs dalyvis. Nugalėtojui suteikiamas Lietuvos Respublikos čempiono vardas. Jeigu keli dalyviai surinko vienodą taškų skaičių, tuomet aukštesnę vietą užima tas, kuris etapų metu yra užėmęs aukštesnę vietą. Jeigu ir tokiu atveju lygiosios, tuomet lyginami ir prasčiausių įskaitinių etapų rezultatai. Jeigu ir tokiu atveju lygiosios, tuomet aukštesnę vietą užima dalyvis paskutiniojo etapo metu užėmęs aukštesnę vietą.